Nasza strona używa cookies, klikając w przycisk "akceptuję" zgadzasz się na ich stosowanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich działaniu kliknij w przycisk "więcej".

Smaller Default Larger

 2.nowe dziecko nooteboom ballast.pl

 

 

Dzięki głębokim muldom w naczepach niskopodwoziowych można transportować większe typy ładowarek kołowych i wozideł przegubowych do 39 ton. Nooteboom rozszerzył swój program SMART o nowy model OSDS-48-03V (EBW) z wgłębieniami na koła maszyn samobieżnych. Ta 3-osiowa naczepa z osią samokierującą ma ładowność do 39 ton przy maksymalnej prędkości 80 km/h. Dzięki opcji rozsuwania o 4750 mm, zwiększyło się spektrum obsługiwanych ładunków. Uzyskano również bardzo niski ciężar własny wynoszący zaledwie 8.700 kg. Ponadto naczepa OSDS-48-03V (EBW) jest wielofunkcyjna. Niewielka odległość między pierwszą a drugą osią -wynosząca zaledwie 2260 mm -przyczynia się do optymalnej manewrowości. Kolejną korzyścią jest to, rodzinne powiązanie z serią SMART, dzięki czemu cena zakupu jest nawet o 50% niższa niż w przypadku klasycznego pojazdu niskopodwoziowego.

 

1.nowe dziecko nooteboom ballast.pl

 

Naczepa OSDS-48-03V (EBW) jest wyjątkowo wytrzymała i ma doskonałą sztywność skrętną. Podwozie jest dobrze zakonserwowane „ na gorąco”. Zwiększa to żywotność i przyczynia się do wyższej wartości rezydualnej. O wysokiej jakości świadczy także zastosowanie wyłącznie najwyższej jakości komponentów, takich jak nogi podporowe Jost, osie SAF, oświetlenie Hella, opony Goodyear i układ hamulcowy Wabco. Dostępne opcje obejmują oś podnoszoną, zdejmowane pokłady, skrzynkę na narzędzia, pierścienie do mocowania naczepy na promach, rampy i wiele innych.

 

6.nowe dziecko nooteboom ballast.pl

 

Asymetryczny kształt nadkoli ułatwia wyładunek ładowarek kołowych. Specjalny kąt nachylenia, wynoszący zaledwie 35 stopni i głębokość 400 mm ułatwia wyjście koła. Ponadto nadkola są wyposażone w stalowe żebra poprzeczne, które zapewniają maksymalną przyczepność podczas wjeżdżania i wyjeżdżania. Położenie nadkoli zapewnia również optymalny rozkład ciężaru między „łabędzią szyją” a wózkiem osiowym. Wymiary nadkoli są odpowiednie dla wszystkich popularnych marek i typów ładowarek kołowych z różnymi średnicami opon, rozstawami osi i masami. Na przykład CAT 980K, Doosan DL500, Liebherr L586, Volvo L220G, Hitachi ZW370 lub Komatsu A500-6. To tylko kilka przykładów dużych i ciężkich ładowarek kołowych, które można transportować za pomocą tego modelu OSDS-48-03V (EBW).

 

4.nowe dziecko nooteboom ballast.pl

 

Wnęka na przednie koło powstaje poprzez wydłużenie podłogi ładunkowej. Dzięki przesuwanemu podparciu ze ściętymi krawędziami, wymaganą przestrzeń można dostosować do rozmiaru opon i rozstawu osi transportowanej ładowarki kołowej lub wozidła.

Długi tylny najazd (1150 mm) z dużym prześwitem sprawia, że ​​załadunek i rozładunek maszyn jest niezwykle łatwy. Aby zapewnić maksymalną przyczepność, podłoga jest wyposażona w pokrycie z twardego drewna. Do załadunku i rozładunku maszyn budowlanych klient ma do wyboru szeroki wybór ramp, od aluminiowych o długości 2,4 m, po automatycznie składane (hydraulicznie) o długości 5 m. W przypadku ramp aluminiowych można je zaczepić do szerokości powyżej 3 metrów. Mniejsze maszyny można również załadować nad siodło.

 

5.nowe dziecko nooteboom ballast.pl

 

W razie potrzeby nadkola można łatwo przykryć, tworząc całkowicie płaską platformę. Naczepa semi-niskopodwoziowa jest standardowo wyposażona w 3 pary otworów na zamki kontenerowe, dzięki czemu można również transportować kontenery 20 ', 30' i 40 '.

Naczepa jest wyposażona w certyfikowane (TÜV) punkty mocowania ładunków. Marka Nooteboom ustanowiła nowy standard dzięki opatentowanym „oczkom”, które są zgodne z międzynarodowymi normami, co pozwala na optymalne zabezpieczenie ładunku we wszystkich kierunkach. Na przykład „szyja” jest wyposażona w ucha mocujące 5000 daN, a platforma ma nie mniej niż 22 sztuki zaczepów mocujących 8000 daN, rozłożonych na belkach bocznych i środkowej belce przyczepy. Oprócz tych uszu mocujących, w bocznych listwach przewidziano otwory do mocowania pasów. Opcjonalnie można zastosować pierścienie mocujące 13.400 daN z przodu i z tyłu powierzchni ładunkowej.

 

Źródło: Nooteboom

Zapisz się na newsletter