Smaller Default Larger

1.goldhofer stz vp 2 potteries heavy haulage ballast.pl

 

Potteries Heavy Haulage Ltd. z siedzibą w Stoke-on-Trent, w Wielkiej Brytanii, to przedsiębiorstwo specjalizujące się w transporcie ponadgabarytowym. Jakiś czas temu do stale rosnącej floty Potteries dołączyła nowa naczepa – niskopodwoziowa Goldhofer STZ-VP 2. Na zakup właśnie tej naczepy zdecydowano się ze względu na niską masę własną, krótki "boogie" oraz jej uniwersalność. „Oprócz transportu zbiorników ciśnieniowych, zespołów prądotwórczych, prefabrykowanych elementów konstrukcyjnych oraz maszyn, przewozimy także urządzenia przemysłowe. Ponadto zajmujemy się transportem łodzi, maszyn budowlanych, koparek oraz żurawi. Biorąc pod uwagę tak szeroki zakres naszych usług, naczepa STZ-VP 2 jest dokładnie tym czego potrzebujemy” – skomentował Rob Powell, Operations Manager w Potteries Heavy Haulage. „Odnosimy także korzyści z wysokiej ładowności wynikającej z niskiej masy własnej oraz z wysokiego poziomu bezpieczeństwa i dobrej sterowności.”

 

2.goldhofer stz vp 2 dla potteries heavy haulage ballast.pl

 


Maksymalne obciążenie siodła wynosi 23 tony, a wysokość poszerzanego pokładu 22cm. Oprócz tego pokład wyposażony jest w poszerzenia oraz wkładaną podłogę (inserting floor) dzięki czemu może być użyty jako naczepa typu flat bed lub vessel deck. Dodatkowo naczepa posiada dodatkowe punkty mocowania, które umożliwiają montaż dodatkowych segmentów a tym samym wydłużenie pokładu, a także głębokie i szerokie wgłębienie na tylnym bogie. Hydrauliczna łabędzia szyja wyposażona jest w zewnętrzne elementy, więc na przykład podczas transportu łodzi można je wsunąć głębiej w stronę sprzęgu. Bogie naczepy to sprawdzony i wypróbowany dwuosiowy pojazd Goldhofer z osiami wahadłowymi o wysokości załadunkowej 1100mm. Dzięki 600mm skokowi zawieszenia oraz 60-stopniowej osi skrętu naczepa może skutecznie manewrować na każdym placu budowy.

 

Źródło: Goldhofer/ballast.pl - Grzegorz Teperek

 

 

Zapisz się na newsletter